قوانین و مقرارت وبینار

قوانین مربوط به استرداد وبینار

۱.استرداد وجه تا ۴۸ ساعت قبل از روز برگزاری وبینار به صورت کامل انجام خواهد شد.
۲.استرداد وجه تا ۲۴ ساعت قبل از روز برگزاری وبینار با کسر ۲۰ درصد انجام خواهد شد.
۳.استرداد در روز برگزاری وبینار و قبل از شروع آن با کسر ۵۰ درصد انجام خواهد شد.
۴. استرداد پس از روز برگزاری وبینار، حتی در صورت عدم شرکت افراد امکان پذیر نخواهد بود.

سیستم نظردهی کاربران

از آنجایی که نظرات و بازخوردهای مشتریان برای سفیرمال اهمیت بسیار زیادی دارد و تجربه خرید آنها می‌تواند به کاربران دیگر کمک کند، سیستم نظردهی در سایت فعال شده است. اما کاربران باید در نظر داشته باشند که تنها می‌توانند در چهارچوب شرایط و قوانین سفیرمال نظر خود را ثبت کنند و نظرات آنها پس از تایید کارشناسان روی سایت منتشر خواهد شد. پرواضح است که اگر کاربری در نظرات خود قوانین سایت را رعایت نکرده باشد، نظر او منتشر نخواهد شد.
سفیرمال در قبال صحت و محتوای نظرات منتشرشده هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به معنای تایید آنها از سوی این فروشگاه اینترنتی نیست.

شرایط و قوانین نظردهی کاربران

استفاده بیش از اندازه از فضای خالی (Space)، کشیدن حروف، تکرار کلمات، شکلک‌ها و موارد مشابه باعث طولانی‌شدن نظرات می‌شود و خوانایی آنها را کاهش می‌دهد.
برای نقد محصولات نقاط قوت و ضعف آنها را بعد از استفاده عملی در دنیای واقعی و براساس تجربه شخصی بیان کنید. بهتر است مزایا و معایب را به‌‌صورت خلاصه و تیتروار در محل مشخص‌شده ثبت کنید. از بزرگ‌نمایی در بیان مزایا و معایب بپرهیزید.
برای یک نقد منصفانه بهتر است فقط به بیان مزایا و معایب پرداخته نشود. و به‌صورت واقع‌بینانه تمام زوایای محصول مورد بررسی قرار بگیرد.
به منظور احترام به وقت‌ بازدیدکنندگان و بهبود خوانایی، بهتر است نقد و بررسی خود را به صورت خلاصه و مفید بنویسید و به جای طولانی کردن آن صرفا موارد ضروری را بیان کنید.
با توجه به ساختار و سیاست در نظر گرفته‌شده برای بخش نظرات، لطفا سوالات یا درخواست راهنمایی خود را فقط در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
کاربران عزیز به‌طور جدی باید از ثبت نظرات حاوی توهین، نژادپرستی، کلمات رکیک، جملات نافی عفت عمومی و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران بپرهیزند.
بخش نظرات با انجمن سایت متفاوت است و لطفا مواردی که فکر می‌کنید نیاز به بحث بیشتر دارد در بخش انجمن و گفتگو ثبت کنید.
تمام کاربران می‌توانند ضمن رعایت شرایط و قوانین سفیرمال، نظرات خود را به صورت آزادانه در سایت بیان کنند. بنابراین اگر نظری دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه بود، به جای انتقاد از نظردهنده بهتر است قضاوت را به خوانندگان و مخاطبان واگذار کنید.
بخش نظرات محل مناسبی برای پرسیدن قیمت و اطلاع از قیمت‌ها نیست، بنابراین در این مورد سوالی نپرسید یا نظری ثبت نکنید. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به نمودار تغییر قیمت محصولات مراجعه کنید.
تنها نظراتی تایید و منتشر می‌شوند که مرتبط با محصول موردنظر باشند. بنابراین از درج نظرات متفرقه و غیرمرتبط با محصول خودداری کنید.
برای نقد هر یک از بخش‌های سفیرمال بخش مشخصی در نظر گرفته شده است، بنابراین نقدهای مربوط به سایت یا خدمات آن را در قسمت نظردهی محصولات ننویسید.
بخش نظرات محل شایعه‌پراکنی، بیان نظرات غیرواقعی و انتشار اطلاعات نامطمئن نیست.
در قسمت نظرات فقط تجربیات کاربردی و اطلاعات مفید را درج کنید و به بیان مسائل شخصی، غیرمرتبط و غیرضروری نپردازید.
رعایت اصول صحیح نگارشی و درست‌نویسی فارسی در بخش نظرات مهم است و از کلمات شکسته و ادبیات محاوره‌ای استفاده نکنید. استفاده از ادبیات صحیح نوشتاری برای تایید و نمایش نظرات کاربران در سایت ضروری است.

قوانین جلوگیری از فعالیت کاربران و مسدودکردن حساب کاربری

سفیرمال این حق را دارد تا در صورتی که کاربری از قوانین مشخص‌شده برای فعالیت در سایت تخطی کرد و یا از لحن و الفاظ توهین آمیز در زمان تماس با تیم پشتیبانی استفاده کرد، از ادامه فعالیت او جلوگیری کرده و حساب کاربری او را مسدود کند. این فرایند در سه مرحله انجام می‌شود:

  • تذکر و اخطار به کاربر خاطی
  • مسدود کردن حساب کاربری به مدت یک هفته
  • مسدود کردن دائمی حساب کاربری
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!